D 2016

Creating Lovemarks Through Mobile Applications

KNIHOVÁ, Ladislava

Základní údaje

Originální název

Creating Lovemarks Through Mobile Applications

Název česky

Tvorba značek, které milujeme, prostřednictvím mobilních aplikací

Autoři

KNIHOVÁ, Ladislava (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Trnava, MARKETING IDENTITY Brands we love - part I. od s. 144-154, 11 s. 2016

Nakladatel

Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/04274644:_____/16:#0000229

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-8105-840-0

ISSN

UT WoS

000410451700014

Klíčová slova česky

Optimalizace app storu (ASO). Branding. Obsahový marketing. Značky, které milujeme. Mobilní aplikace. Sdílení v rámci sociálních médií. Vyprávění příběhů. Video marketing.

Klíčová slova anglicky

App store optimization (ASO); Branding; Content marketing; Lovemark; Mobile application; Social sharing; Storytelling; Video marketing.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 6. 3. 2018 09:28, Bc. Jan Peterec

Anotace

V originále

The main objective of this paper is to identify specific features of a successful mobile application marketing strategy designed to enhance branding and help create lovemarks. Building brand awareness and customer loyalty at all possible touchpoints is currently taking us to social media and mobile environments. In order to turn your brand into a lovemark, i.e. a brand that commands both respect and love, it has to be visible everywhere that its fans live their lives. Therefore, mobile applications and their promotion within the frame of content marketing, storytelling, video marketing and social sharing are examined as well. The paper is complemented by the recent findings of the primary survey seeking to find out whether the graduates of Marketing Communications studies are well prepared and able to anticipate problems and solve any potential pitfalls that they may encounter within the field of mobile app marketing.

Česky

Hlavním cílem tohoto příspěvku je identifikace specifických rysů úspěšné marketingové strategie mobilních aplikací s cílem zlepšit budování značky a pomoci vytvořit značku, kterou budou všichni milovat (dále jen lovemark). Budování povědomí o značce a zákaznické loajality všude, kde se se značkou setkáváme, nás v současnosti přivádí do prostředí sociálních médií a především pak do mobilního prostředí. Pokud je naším cílem přeměna značky na lovemark, tj. na značku, která si získala jak náš respekt, tak i lásku, pak značka musí být viditelně přítomná všude tam, kde její obdivovatelé žijí své životy. Z tohoto důvodu se příspěvek soustřeďuje též na obsahový marketing, storytelling, video marketing a sociální sdílení. Příspěvek doplňují výsledky nedávného primárního průzkumu, který zjišťoval, zda se absolventi oboru Marketingová komunikace cítí být dobře připraveni na praxi, zda jsou schopni předvídat problémy a nalézat řešení obtížných situací, s nimiž se mohou setkat v oboru marketingu mobilních aplikací.