2017
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling
TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Lenka MARŠÁLKOVÁZákladní údaje
Originální název
Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling
Název česky
Neuromarketingový přístup k efektivní vzhledové úpravě potravin
Autoři
TICHÝ, Jaromír (203 Česká republika, garant, domácí), Pavel ROSENLACHER (203 Česká republika, domácí) a Lenka MARŠÁLKOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2017, 1804-7890
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/04274644:_____/17:#0000247
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
UT WoS
000408861000032
Klíčová slova česky
neuromarketing, effectiveness, eye tracking, marketing communication, food styling
Klíčová slova anglicky
neuromarketing; effectiveness; eye tracking; marketing communication; food styling
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2018 10:56, Bc. Jan Peterec
V originále
This study explores the use of neuromarketing eye-tracking methods in verifying the efficiency of food styling, which focuses on creating food photographs to appeal to consumers and to use them for marketing purposes. The aim of this study is to verify the effect of styling on the respondent using the Eye Tracking method.
Česky
Tato studie zkoumá využívání neuromarketingových metod sledování očí při ověřování účinnosti vzhedu potravin, která se zaměřuje na vytváření fotografií v potravinách s cílem oslovit spotřebitele a využít je pro marketingové účely. Cílem této studie je ověřit vliv stylingu na respondenta metodou Eye Tracking.