J 2017

Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling

TICHÝ, Jaromír, Pavel ROSENLACHER a Lenka MARŠÁLKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Neuromarketing Approach to Efficient Food Styling

Název česky

Neuromarketingový přístup k efektivní vzhledové úpravě potravin

Autoři

TICHÝ, Jaromír (203 Česká republika, garant, domácí), Pavel ROSENLACHER (203 Česká republika, domácí) a Lenka MARŠÁLKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2017, 1804-7890

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Kód RIV

RIV/04274644:_____/17:#0000247

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

UT WoS

000408861000032

Klíčová slova česky

neuromarketing, effectiveness, eye tracking, marketing communication, food styling

Klíčová slova anglicky

neuromarketing; effectiveness; eye tracking; marketing communication; food styling

Štítky

AR 2016-2017, RIV_2018, WOS, xJ3_překvalifikování, xJ6

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 3. 2018 10:56, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG CZ

V originále

This study explores the use of neuromarketing eye-tracking methods in verifying the efficiency of food styling, which focuses on creating food photographs to appeal to consumers and to use them for marketing purposes. The aim of this study is to verify the effect of styling on the respondent using the Eye Tracking method.

Česky

Tato studie zkoumá využívání neuromarketingových metod sledování očí při ověřování účinnosti vzhedu potravin, která se zaměřuje na vytváření fotografií v potravinách s cílem oslovit spotřebitele a využít je pro marketingové účely. Cílem této studie je ověřit vliv stylingu na respondenta metodou Eye Tracking.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 02:30