Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{6275, author = {Petrů, Naděžda and Zich, František}, booktitle = {13th Annual International Scientific Conference the Marketing Identity.}, keywords = {Family business, marketing, marketing communication, trend communication technology, marketing vitality, marketing 4.0.}, language = {eng}, title = {EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ}, year = {2017} }
TY - CONF ID - 6275 AU - Petrů, Naděžda - Zich, František PY - 2017 TI - EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ KW - Family business, marketing, marketing communication, trend communication technology, marketing vitality, marketing 4.0. N2 - Loňský příspěvek s názvem Czech family business brands as a tradition bearer byl zaměřen na význam značky, která je v případě rodinného podnikání pezentována především jménem a příjmením zakladatele. Bylo konstatováno, že značky rodinných firem nebo značky jejich výrobků mají často vyšší cenu, než celý zbytek firmy. Získané poznání vedlo autory k myšlence stanovit další vědecký cíl - evaluovat marketingové aktivity rodinných firem, mimo jiné vyhodnotit, zda jsou připraveny či zda využívají digitální komunikační kanály, on-line media k propagaci své značky, nabízených produktů či služeb. Příspěvek je zpracován na základě obecných vědeckých metod, zejména metodou kompilace odborných textů, primárním kvantitativním výzkumem, dedukcí a zobecněním. Výsledky této studie potvrdily předpoklad, že majitelé menších rodinných podniků upřednostňují nástroje intuitivního marketingu. V oblasti tvorby a realizace marketingové strategie s využitím moderních komunikačních nástrojů mají značné rezervy, že zejména u rodinných podniků s nižším počtem zaměstnanců zdaleka není marketingová praxe na úrovni vyžadované nástupem nových technologií. ER -
PETRŮ, Naděžda and František ZICH. EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ (Evaluation of family business marketing activities.). In \textit{13th Annual International Scientific Conference the Marketing Identity.}. 2017.
|