PETRŮ, Naděžda and František ZICH. EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ (Evaluation of family business marketing activities.). In 13th Annual International Scientific Conference the Marketing Identity. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Name in Czech EVALUACE MARKETINGOVÝCH AKTIVIT RODINNÉHO PODNIKÁNÍ
Authors PETRŮ, Naděžda and František ZICH.
Edition 13th Annual International Scientific Conference the Marketing Identity. 2017.
Other information
Original language English
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit University of Finance and Administration
Keywords (in Czech) Rodinné podnikání, marketing, marketingová komunikace, trendové komunikační technologie, marketingová vitalita, marketing 4.0.
Keywords in English Family business, marketing, marketing communication, trend communication technology, marketing vitality, marketing 4.0.
Tags prezentace_na_konferencích
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Changed: 27/11/2017 11:00.
Abstract
Loňský příspěvek s názvem Czech family business brands as a tradition bearer byl zaměřen na význam značky, která je v případě rodinného podnikání pezentována především jménem a příjmením zakladatele. Bylo konstatováno, že značky rodinných firem nebo značky jejich výrobků mají často vyšší cenu, než celý zbytek firmy. Získané poznání vedlo autory k myšlence stanovit další vědecký cíl - evaluovat marketingové aktivity rodinných firem, mimo jiné vyhodnotit, zda jsou připraveny či zda využívají digitální komunikační kanály, on-line media k propagaci své značky, nabízených produktů či služeb. Příspěvek je zpracován na základě obecných vědeckých metod, zejména metodou kompilace odborných textů, primárním kvantitativním výzkumem, dedukcí a zobecněním. Výsledky této studie potvrdily předpoklad, že majitelé menších rodinných podniků upřednostňují nástroje intuitivního marketingu. V oblasti tvorby a realizace marketingové strategie s využitím moderních komunikačních nástrojů mají značné rezervy, že zejména u rodinných podniků s nižším počtem zaměstnanců zdaleka není marketingová praxe na úrovni vyžadované nástupem nových technologií.
Abstract (in Czech)
Loňský příspěvek s názvem Czech family business brands as a tradition bearer byl zaměřen na význam značky, která je v případě rodinného podnikání pezentována především jménem a příjmením zakladatele. Bylo konstatováno, že značky rodinných firem nebo značky jejich výrobků mají často vyšší cenu, než celý zbytek firmy. Získané poznání vedlo autory k myšlence stanovit další vědecký cíl - evaluovat marketingové aktivity rodinných firem, mimo jiné vyhodnotit, zda jsou připraveny či zda využívají digitální komunikační kanály, on-line media k propagaci své značky, nabízených produktů či služeb. Příspěvek je zpracován na základě obecných vědeckých metod, zejména metodou kompilace odborných textů, primárním kvantitativním výzkumem, dedukcí a zobecněním. Výsledky této studie potvrdily předpoklad, že majitelé menších rodinných podniků upřednostňují nástroje intuitivního marketingu. V oblasti tvorby a realizace marketingové strategie s využitím moderních komunikačních nástrojů mají značné rezervy, že zejména u rodinných podniků s nižším počtem zaměstnanců zdaleka není marketingová praxe na úrovni vyžadované nástupem nových technologií.
PrintDisplayed: 10/5/2024 10:53