Detailed Information on Publication Record
2017
Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
TÓTH, Endre and Naděžda PETRŮBasic information
Original name
Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Name in Czech
Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)
Name (in English)
Strategic management of the company (course study texts)
Authors
TÓTH, Endre and Naděžda PETRŮ
Edition
1.vydání. Praha, 180 pp. Edice EDUCOpress, 2017
Publisher
Eupress
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učebnice
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University of Finance and Administration
ISBN
978-80-7408-151-4
Keywords (in Czech)
strategické řízení, plánování, strategie, impementace
Keywords in English
strategic management, planning, strategy, impementation
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 2/1/2018 12:02, Bc. Jan Peterec
V originále
Strategické řízení představuje nejvyšší úroveň v hierarchii řízení podniku. V dnešní globální konkurenční soutěži druhé dekády 21. století má tvorba strategií zásadní vliv na úspěch podniku. Je zdrojem jedinečné/unikátní nabídky, vysoké hodnoty pro zákazníka, efektivního alokování zdrojů, udržitelného rozvoje, všestranné stability a prosperity podniku v delším časovém horizontu.
In English
Strategic management is the highest level in a business management hierarchy. In today's global competition of the second decade of the 21st century, strategy-making has a major impact on the success of the business. It is a source of unique / unique offer, high value for the customer, efficient allocation of resources, sustainable development, versatile stability and prosperity of the enterprise in longer time horizon.