b 2017

Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)

TÓTH, Endre and Naděžda PETRŮ

Basic information

Original name

Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)

Name in Czech

Strategické řízení podniku (studijní texty předmětu)

Name (in English)

Strategic management of the company (course study texts)

Authors

TÓTH, Endre and Naděžda PETRŮ

Edition

1.vydání. Praha, 180 pp. Edice EDUCOpress, 2017

Publisher

Eupress

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učebnice

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-7408-151-4

Keywords (in Czech)

strategické řízení, plánování, strategie, impementace

Keywords in English

strategic management, planning, strategy, impementation

Tags

AR 2017-2018, ucebnice_skripta

Tags

Reviewed
Změněno: 2/1/2018 12:02, Bc. Jan Peterec

Abstract

ORIG EN

V originále

Strategické řízení představuje nejvyšší úroveň v hierarchii řízení podniku. V dnešní globální konkurenční soutěži druhé dekády 21. století má tvorba strategií zásadní vliv na úspěch podniku. Je zdrojem jedinečné/unikátní nabídky, vysoké hodnoty pro zákazníka, efektivního alokování zdrojů, udržitelného rozvoje, všestranné stability a prosperity podniku v delším časovém horizontu.

In English

Strategic management is the highest level in a business management hierarchy. In today's global competition of the second decade of the 21st century, strategy-making has a major impact on the success of the business. It is a source of unique / unique offer, high value for the customer, efficient allocation of resources, sustainable development, versatile stability and prosperity of the enterprise in longer time horizon.
Displayed: 18/11/2024 05:51