D
2018
POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
NĚMEC, Otakar a Zuzana WROBLOWSKÁ
Základní údaje
Originální název
POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
Název česky
POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
Název anglicky
REQUIREMENTS OF ADVERTISERS ON APPLICANTS OF THE POSITION "PRODUCT MANAGER "IN THE USA - INSPIRATION FOR THE INDUSTRY 4.0
Vydání
1. vyd. Praha, Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. od s. 1 - 10, 10 s. 2018
Nakladatel
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
brand manažer, lidský kapitál, znalosti, nábor, produktový manažer
Klíčová slova anglicky
brand manager; human capital; knowledge; product manager; recruitment
V originále
Doporučení pro oslovení a získávání manažerů produktů, díky kterým si upevní produktoví manažeři pozici důležitého zdroje lidského kapitálu a podrží si hlavní roli při vytváření konkurenční výhody ve čtvrté éře průmyslu, uzavírají diskusi k výsledkům.
Anglicky
The article is closed by a set of recommendations for the recruitment of product managers to be able to remain an important source of human capital in the company and play a leading role in creating a competitive advantage in the fourth era of the industry.
Zobrazeno: 14. 11. 2024 07:30