D 2018

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

NĚMEC, Otakar a Zuzana WROBLOWSKÁ

Základní údaje

Originální název

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

Název česky

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

Název anglicky

REQUIREMENTS OF ADVERTISERS ON APPLICANTS OF THE POSITION "PRODUCT MANAGER "IN THE USA - INSPIRATION FOR THE INDUSTRY 4.0

Autoři

NĚMEC, Otakar a Zuzana WROBLOWSKÁ

Vydání

1. vyd. Praha, Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. od s. 1 - 10, 10 s. 2018

Nakladatel

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7408-164-4

Klíčová slova česky

brand manažer, lidský kapitál, znalosti, nábor, produktový manažer

Klíčová slova anglicky

brand manager; human capital; knowledge; product manager; recruitment

Štítky

Změněno: 13. 3. 2019 10:08, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

V originále

Doporučení pro oslovení a získávání manažerů produktů, díky kterým si upevní produktoví manažeři pozici důležitého zdroje lidského kapitálu a podrží si hlavní roli při vytváření konkurenční výhody ve čtvrté éře průmyslu, uzavírají diskusi k výsledkům.

Anglicky

The article is closed by a set of recommendations for the recruitment of product managers to be able to remain an important source of human capital in the company and play a leading role in creating a competitive advantage in the fourth era of the industry.