D 2018

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁ

Basic information

Original name

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

Name in Czech

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

Name (in English)

REQUIREMENTS OF ADVERTISERS ON APPLICANTS OF THE POSITION "PRODUCT MANAGER "IN THE USA - INSPIRATION FOR THE INDUSTRY 4.0

Authors

NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁ

Edition

1. vyd. Praha, Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. p. 1 - 10, 10 pp. 2018

Publisher

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Proceedings paper

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Publication form

electronic version available online

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-7408-164-4

Keywords (in Czech)

brand manažer, lidský kapitál, znalosti, nábor, produktový manažer

Keywords in English

brand manager; human capital; knowledge; product manager; recruitment
Changed: 13/3/2019 10:08, Ing. Dominika Moravcová

Abstract

V originále

Doporučení pro oslovení a získávání manažerů produktů, díky kterým si upevní produktoví manažeři pozici důležitého zdroje lidského kapitálu a podrží si hlavní roli při vytváření konkurenční výhody ve čtvrté éře průmyslu, uzavírají diskusi k výsledkům.

In English

The article is closed by a set of recommendations for the recruitment of product managers to be able to remain an important source of human capital in the company and play a leading role in creating a competitive advantage in the fourth era of the industry.