D 2018

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁ

Basic information

Original name

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

Name in Czech

POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0

Name (in English)

REQUIREMENTS OF ADVERTISERS ON APPLICANTS OF THE POSITION "PRODUCT MANAGER "IN THE USA - INSPIRATION FOR THE INDUSTRY 4.0

Authors

NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁ

Edition

1. vyd. Praha, Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. p. 1 - 10, 10 pp. 2018

Publisher

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-7408-164-4

Keywords (in Czech)

brand manažer, lidský kapitál, znalosti, nábor, produktový manažer

Keywords in English

brand manager; human capital; knowledge; product manager; recruitment

Tags

AR 2017-2018, xD2
Změněno: 13/3/2019 10:08, Ing. Dominika Moravcová

Abstract

ORIG EN

V originále

Doporučení pro oslovení a získávání manažerů produktů, díky kterým si upevní produktoví manažeři pozici důležitého zdroje lidského kapitálu a podrží si hlavní roli při vytváření konkurenční výhody ve čtvrté éře průmyslu, uzavírají diskusi k výsledkům.

In English

The article is closed by a set of recommendations for the recruitment of product managers to be able to remain an important source of human capital in the company and play a leading role in creating a competitive advantage in the fourth era of the industry.
Displayed: 16/11/2024 23:32