2018
POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁBasic information
Original name
POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
Name in Czech
POŽADAVKY INZERENTŮ NA ŽADATELE O POZICI „PRODUCT MANAGER“ V USA - INSPIRACE PRO ÉRU PRŮMYSL 4.0
Name (in English)
REQUIREMENTS OF ADVERTISERS ON APPLICANTS OF THE POSITION "PRODUCT MANAGER "IN THE USA - INSPIRATION FOR THE INDUSTRY 4.0
Authors
NĚMEC, Otakar and Zuzana WROBLOWSKÁ
Edition
1. vyd. Praha, Sborník z pracovní části 20. ročníku mezinárodní vědecké konference Lidský kapitál a investice do vzdělání. p. 1 - 10, 10 pp. 2018
Publisher
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50204 Business and management
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
electronic version available online
Organization unit
University of Finance and Administration
ISBN
978-80-7408-164-4
Keywords (in Czech)
brand manažer, lidský kapitál, znalosti, nábor, produktový manažer
Keywords in English
brand manager; human capital; knowledge; product manager; recruitment
Tags
Changed: 13/3/2019 10:08, Ing. Dominika Moravcová
V originále
Doporučení pro oslovení a získávání manažerů produktů, díky kterým si upevní produktoví manažeři pozici důležitého zdroje lidského kapitálu a podrží si hlavní roli při vytváření konkurenční výhody ve čtvrté éře průmyslu, uzavírají diskusi k výsledkům.
In English
The article is closed by a set of recommendations for the recruitment of product managers to be able to remain an important source of human capital in the company and play a leading role in creating a competitive advantage in the fourth era of the industry.