d 2018

Drtivá většina firem v Indonésii je rodinných

PETRŮ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

Drtivá většina firem v Indonésii je rodinných

Název česky

Drtivá většina firem v Indonésii je rodinných

Název anglicky

The vast majority of companies in Indonesia are family members

Autoři

PETRŮ, Naděžda

Vydání

1. vyd. Praha, od s. 30-31, 2 s. 2018

Nakladatel

ANTECOM, s.r.o

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

URL

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISSN

Klíčová slova česky

Indonésie, rodinné podnikání, generace, mezigenerační předání

Klíčová slova anglicky

Indonesia, family business, generation, intergenerational handover

Štítky

AR 2017-2018, popularizační_texty_a_aktivity
Změněno: 2. 5. 2018 09:21, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG EN

V originále

Indonéské rodinné podniky hrají v budoucím ekonomickém růstu této země významnou roli - 95 % místních podniků je totiž rodinných. Podle údajů společnosti Boston Consulting Group (BCG) mají rodinné podniky pod kontrolou přibližně 40 % tržní kapitalizace v zemi. Mají značný vliv v širokém spektru klíčových odvětví včetně nemovitostí (91% podíl na trhu), zemědělství (74 %), energií (65 %), v trhu spotřebního zboží (45%). Zahraniční subjekty vstupující na indonéský trh by proto měly být vybaveny důkladným poznáním povahy a nuancí místních rodinných podniků – vzhledem k jejich celkovému počtu totiž existuje vysoká pravděpodobnost, že budou úzce spolupracovat s tímto typem firmy jako s budoucími partnery, dodavateli a klienty

Anglicky

ndonesian family businesses play an important role in the future economic growth of this country - 95% of local businesses are family members. According to the Boston Consulting Group (BCG), family businesses have approximately 40% of the market capitalization in the country. They have a significant impact on a wide range of key sectors, including real estate (91% market share), agriculture (74%), energy (65%), consumer goods market (45%). Foreign entities entering the Indonesian market should therefore be equipped with a thorough knowledge of the nature and nuances of local family businesses - because of their total number there is a high probability that they will cooperate closely with this type of business as with future partners, suppliers and clients
Zobrazeno: 5. 11. 2024 03:40