J 2018

Risk Audit of Marketing Communication

KUPEC, Václav

Základní údaje

Originální název

Risk Audit of Marketing Communication

Název česky

Audit rizik marketingové komunikace

Autoři

KUPEC, Václav (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

European Research Studies Journal, Piraeus, International Strategic Management Association, 2018, 1108-2976

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Řecko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Celý text článku

Kód RIV

RIV/04274644:_____/18:#0000344

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

audit; hodnocení; komunikace; marketing; riziko

Klíčová slova anglicky

assessment; audit; communication; marketing; risk

Štítky

AR 2017-2018, RIV_2019, SCOPUS, xJ3

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 4. 2019 09:35, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG CZ

V originále

With the continued growth in the business environment and Industry 4.0 companies are taking new business opportunities while facing new business risks at the same time. Risk management tools include a modern audit, which evaluates risk through analytical approaches. The objective of this article is therefore to verify the analytical possibilities of the audit to detect and eliminate the selected risks. The methodological processing of this goal is addressed by analysing the risks of marketing communication and audit testing on the Generation Z sample for which the on-line environment is part of everyday life. Audit results reveal specific risks in marketing communications and suggest recommendations for their adequate reduction. These recommendations can then be used to innovate marketing strategies.

Česky

S kontinuálním vývojem ekonomického prostředí a rozmachem Industry 4.0 přijímají podniky nové obchodní příležitosti a zároveň čelí novým obchodním rizikům. Mezi nástroje k řízení rizik lze zařadit moderní audit, který analytickými přístupy rizika hodnotí. Cílem příspěvku je proto ověření analytických možností auditu k odhalení a eliminaci vybraných rizik. K metodickému zpracování tohoto cíle je přistupováno analýzou rizik marketingové komunikace a auditním testováním na vzorku Generace Z, pro niž je online prostředí součástí každodenního života. Výsledky auditu přitom odhalují konkrétní rizika v marketingové komunikaci a navrhují doporučení pro jejich adekvátní snížení. Tato doporučení lze následně využít k inovacím marketingových strategií.
Zobrazeno: 1. 11. 2024 05:21