2018
Risk Audit of Marketing Communication
KUPEC, VáclavZákladní údaje
Originální název
Risk Audit of Marketing Communication
Název česky
Audit rizik marketingové komunikace
Autoři
KUPEC, Václav (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
European Research Studies Journal, Piraeus, International Strategic Management Association, 2018, 1108-2976
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Řecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/04274644:_____/18:#0000344
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
audit; hodnocení; komunikace; marketing; riziko
Klíčová slova anglicky
assessment; audit; communication; marketing; risk
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 17. 4. 2019 09:35, Bc. Jan Peterec
V originále
With the continued growth in the business environment and Industry 4.0 companies are taking new business opportunities while facing new business risks at the same time. Risk management tools include a modern audit, which evaluates risk through analytical approaches. The objective of this article is therefore to verify the analytical possibilities of the audit to detect and eliminate the selected risks. The methodological processing of this goal is addressed by analysing the risks of marketing communication and audit testing on the Generation Z sample for which the on-line environment is part of everyday life. Audit results reveal specific risks in marketing communications and suggest recommendations for their adequate reduction. These recommendations can then be used to innovate marketing strategies.
Česky
S kontinuálním vývojem ekonomického prostředí a rozmachem Industry 4.0 přijímají podniky nové obchodní příležitosti a zároveň čelí novým obchodním rizikům. Mezi nástroje k řízení rizik lze zařadit moderní audit, který analytickými přístupy rizika hodnotí. Cílem příspěvku je proto ověření analytických možností auditu k odhalení a eliminaci vybraných rizik. K metodickému zpracování tohoto cíle je přistupováno analýzou rizik marketingové komunikace a auditním testováním na vzorku Generace Z, pro niž je online prostředí součástí každodenního života. Výsledky auditu přitom odhalují konkrétní rizika v marketingové komunikaci a navrhují doporučení pro jejich adekvátní snížení. Tato doporučení lze následně využít k inovacím marketingových strategií.