d 2018

VĚTŠINA RUMUNSKÝCH RODINNÝCH FIREM SVOU VIZI TEPRVE HLEDÁ

PETRŮ, Naděžda

Základní údaje

Originální název

VĚTŠINA RUMUNSKÝCH RODINNÝCH FIREM SVOU VIZI TEPRVE HLEDÁ

Název česky

VĚTŠINA RUMUNSKÝCH RODINNÝCH FIREM SVOU VIZI TEPRVE HLEDÁ

Název anglicky

MORE OF THE ROMANIAN FAMILY COMPANIES FIND OUT YOUR VISION

Autoři

PETRŮ, Naděžda

Vydání

1. vyd. Praha, od s. 62-63, 2 s. 2018

Nakladatel

Antecom, s.r.o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Popularizační texty a aktivity

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISSN

Klíčová slova česky

Rodinné podnikání, Rumunsko, rodinní příslušníci

Klíčová slova anglicky

Family business, Romania, family members
Změněno: 24. 7. 2018 14:46, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

V originále

V RUMUNSKU PROVEDLY RODINNÉ PODNIKY VÝZNAMNÝ „RESTART“ NA POČÁTKU DEVADESÁTÝCH LET, JAKMILE ZEMĚ PŘEŠLA Z PLÁNOVANÉ NA TRŽNÍ EKONOMIKU. VĚTŠINA Z NICH (67 %) JE STÁLE ŘÍZENA A VLASTNĚNA PRVNÍ GENERACÍ PODNIKATELŮ, PŘIČEMŽ 74 % UVÁDÍ, ŽE HLAVNÍM DŮVODEM, PROČ VOLILI PODNIKÁNÍ S RODINOU, JE ZVÝŠENÁ DŮVĚRA V RODINNÉ PŘÍSLUŠNÍKY, PŘÍMÁ A JEDNODUCHÁ KOMUNIKACE. PŘIBLIŽNĚ 95 % RUMUNSKÝCH RODINNÝCH PODNIKŮ SE PODÍLÍ NA RŮZNÝCH PROJEKTECH SOCIÁLNÍ ODPOVĚDNOSTI V RÁMCI SVÉ KOMUNITY

Anglicky

IN ROMANIA, FAMILY ENTERTAINMENTS HAVE BEEN SIGNIFICANT "RESTART" AT THE FIRST YEARS, WHEN THE COUNTRY HAS BEEN TRANSFERRED FROM THE PLANNED ON THE MARKET ECONOMY. THE MORE OF THEM (67%) IS STILL MANAGED AND FURNISHED BY FIRST GENERATIONS OF BUSINESSES, INCREASING 74% THAT THE MAIN REASON FOR SELECTING BUSINESS WITH THE FAMILY IS THE INCREASED CONFIDENCE IN FAMILY COMPETENCES, DIRECT AND SIMPLE COMMUNICATIONS. APPROXIMATELY 95% OF ROMANIAN FAMILY COMPANIES SHARE TO DIFFERENT PROJECTS OF SOCIAL RESPONSIBILITY WITHIN THEIR COMMUNITY