2018
SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS
KUNZ, VilémZákladní údaje
Originální název
SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS
Název česky
Společenská odpovědnost profesionálních sportovních klubů
Autoři
KUNZ, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2018), od s. 602-613, 12 s. 2018
Nakladatel
Oeconomica
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Finsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/04274644:_____/18:#0000441
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-245-2274-6
UT WoS
000461375200050
Klíčová slova česky
společensky citlivá odvětví; společenská odpovědnost; sportovní průmysl; sportovní sponzoring
Klíčová slova anglicky
sensitive industries; social responsibility; sports industry; sports sponsorship
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2020 12:04, Ing. Dominika Moravcová
V originále
The aim of the paper is to present the current situation in some issues of socially (ir)responsible behaviour, especially in the management of professional sports clubs from the highest domestic league competitions or the English Premier League, while also trying to focus on their approach to sponsorship issues, especially to sponsors from the so-called socially sensitive sectors.
Česky
Účelem příspěvku je zjistit do jaké míry jsou zohledňovány některé ze stěžejních principů konceptu CSR v přístupech profesionálních sportovních organizaci v tuzemském a britském prostředí., přičemž cílem výzkumu je poodhalit jakou roli zde sehrávají u sportovního sponzoringu, sponzoři z tzv. citlivých odvětví.