D 2018

SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS

KUNZ, Vilém

Základní údaje

Originální název

SOCIAL (IR)RESPONSIBILITY OF PROFESSIONAL SPORTS CLUBS

Název česky

Společenská odpovědnost profesionálních sportovních klubů

Autoři

KUNZ, Vilém (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Praha, Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2018), od s. 602-613, 12 s. 2018

Nakladatel

Oeconomica

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50204 Business and management

Stát vydavatele

Finsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/04274644:_____/18:#0000441

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-245-2274-6

UT WoS

000461375200050

Klíčová slova česky

společensky citlivá odvětví; společenská odpovědnost; sportovní průmysl; sportovní sponzoring

Klíčová slova anglicky

sensitive industries; social responsibility; sports industry; sports sponsorship

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2020 12:04, Ing. Dominika Moravcová

Anotace

V originále

The aim of the paper is to present the current situation in some issues of socially (ir)responsible behaviour, especially in the management of professional sports clubs from the highest domestic league competitions or the English Premier League, while also trying to focus on their approach to sponsorship issues, especially to sponsors from the so-called socially sensitive sectors.

Česky

Účelem příspěvku je zjistit do jaké míry jsou zohledňovány některé ze stěžejních principů konceptu CSR v přístupech profesionálních sportovních organizaci v tuzemském a britském prostředí., přičemž cílem výzkumu je poodhalit jakou roli zde sehrávají u sportovního sponzoringu, sponzoři z tzv. citlivých odvětví.