Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{7053, author = {Čechák, Vladimír}, address = {Praha}, booktitle = {Lidský kapitál a investice do vzdělání: Teorie a praxe v návaznosti na Průmysl 4.0}, edition = {1.}, editor = {Radim Valenčík}, keywords = {Professional structure of graduates of secondary and higher education; professional qualification, study program, interrelationship between tertiary education and the business sphere; development of professional skills; types of vocational training; so-called "further" education; retraining}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7408-164-4}, pages = {22-34}, publisher = {Vysoká škola finanční a správní, a.s.}, title = {Současné trendy v oblasti vzdělávání}, url = {https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/lk_2017_sbornik.pdf}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 7053 AU - Čechák, Vladimír PY - 2018 TI - Současné trendy v oblasti vzdělávání PB - Vysoká škola finanční a správní, a.s. CY - Praha SN - 9788074081644 KW - Professional structure of graduates of secondary and higher education KW - professional qualification, study program, interrelationship between tertiary education and the business sphere KW - development of professional skills KW - types of vocational training KW - so-called "further" education KW - retraining UR - https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/lk_2017_sbornik.pdf L2 - https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/lk_2017_sbornik.pdf N2 - Článek je zaměřen na problémy vyplývající z nových změn v oblasti vzdělávání na středních odborných školách a především na vysokých školách. Změny ve vzdělávacích programech a hlavně způsob jejich realizace by měly přispět k optimálnímu uplatnění absolventů v reálném životě a zároveň k jejich dostatečné přípravě (z metodického hlediska) ke kontinuálnímu celoživotnímu vzdělávání. Pozornost je zaměřena především na funkci, rozvoj a realizaci "profesně orientovaných" vzdělávacích programů, které jsou zaměřeny na rozvoj znalostí absolventů, které jsou prakticky posuzovatelné. V této souvislosti se pozornost soustředí na změny způsobu prezentace "účelu" a významu teoretických znalostí ve vztahu k posílení praktičnosti vzdělávacího procesu jako celku. Značný prostor je věnován zkušenostem v oblasti propojení vzdělávacích aktivit realizovaných "vně" univerzitní budovy, obvykle ve výrobních podnicích (tzv. "Dvojí studie"). ER -
ČECHÁK, Vladimír. Současné trendy v oblasti vzdělávání. Online. In Radim Valenčík. \textit{Lidský kapitál a investice do vzdělání: Teorie a praxe v návaznosti na Průmysl 4.0}. 1. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2018, s.~22-34. ISBN~978-80-7408-164-4.
|