Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{7112, author = {Kašík, Milan}, address = {Praha}, booktitle = {Mezinárodní marketing}, edition = {1.}, editor = {Štědroň Bohumír}, keywords = {International Marketing; Integrated Marketing Communication (IMK); Strategy of Imitating; Non-Transmittable Strategy; Target Groups; Supranational}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7400-441-4}, pages = {57-61}, publisher = {C. H. Beck}, title = {Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy}, year = {2018} }
TY - CHAP ID - 7112 AU - Kašík, Milan PY - 2018 TI - Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy VL - Beckova edice ekonomie PB - C. H. Beck CY - Praha SN - 9788074004414 KW - International Marketing KW - Integrated Marketing Communication (IMK) KW - Strategy of Imitating KW - Non-Transmittable Strategy KW - Target Groups KW - Supranational N2 - Kapitola „Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy“ je součástí kolektivní publikace „Mezinárodní marketing“. V kapitole jsou rozebrána základní specifika a odlišnosti moderního marketingu a jeho součásti – integrované marketingové komunikace (IMK) při pronikání na cílové exportní trhy. To se týká respektování ekonomických, sociálních, kulturních, společenských, náboženských, etických, právních a reklamních specifik a aspektů dané země ve srovnání se zemí mateřskou, která exportní marketing zabezpečuje. Dále jsou pak charakterizovány základní strategie IMK při pronikání na exportní trhy: strategie kopírovatelná (vztah mateřská firma – dceřiná společnost v jiné zemi); strategie přenositelná (např. mezi příbuznými nebo podobnými zeměmi, např. v rámci EU) a strategie nepřenositelná (musí se provádět zcela individuálně ve zcela odlišných zemích a odlišných specifikách oslovování cílových skupin zákazníků). ER -
KAŠÍK, Milan. Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy. In Štědroň Bohumír. \textit{Mezinárodní marketing}. 1. vyd. Praha: C. H. Beck. s.~57-61. Beckova edice ekonomie. ISBN~978-80-7400-441-4. 2018.
|