KAŠÍK, Milan. Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy. In Štědroň Bohumír. Mezinárodní marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck. s. 57-61. Beckova edice ekonomie. ISBN 978-80-7400-441-4. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy
Název česky Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy
Název anglicky Specifics of Marketing Communication When Penetrating the Foreign Markets
Autoři KAŠÍK, Milan (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Mezinárodní marketing, od s. 57-61, 5 s. Beckova edice ekonomie, 2018.
Nakladatel C. H. Beck
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/04274644:_____/18:#0000384
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7400-441-4
Klíčová slova česky mezinárodní marketing, Integrovaná marketingová komunikace (IMK), strategie kopírovatelná, strategie přenositelná, strategie nepřenositelná, cílové skupiny, národnostní specifika
Klíčová slova anglicky International Marketing; Integrated Marketing Communication (IMK); Strategy of Imitating; Non-Transmittable Strategy; Target Groups; Supranational
Štítky AR 2018-2019, RIV_2019, xC2
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 14. 3. 2019 11:27.
Anotace
Kapitola „Specifika marketingové komunikace při pronikání na zahraniční trhy“ je součástí kolektivní publikace „Mezinárodní marketing“. V kapitole jsou rozebrána základní specifika a odlišnosti moderního marketingu a jeho součásti – integrované marketingové komunikace (IMK) při pronikání na cílové exportní trhy. To se týká respektování ekonomických, sociálních, kulturních, společenských, náboženských, etických, právních a reklamních specifik a aspektů dané země ve srovnání se zemí mateřskou, která exportní marketing zabezpečuje. Dále jsou pak charakterizovány základní strategie IMK při pronikání na exportní trhy: strategie kopírovatelná (vztah mateřská firma – dceřiná společnost v jiné zemi); strategie přenositelná (např. mezi příbuznými nebo podobnými zeměmi, např. v rámci EU) a strategie nepřenositelná (musí se provádět zcela individuálně ve zcela odlišných zemích a odlišných specifikách oslovování cílových skupin zákazníků).
Anotace anglicky
The chapter called „Specifics of Marketing Communication When Penetrating the Foreign Markets“ forms an inseparable part of the team publication „International Marketing“. The chapter describes basic specifics and differencies of modern marketing and its part – the integrated marketing communication (IMK) when penetrating target export markets. This relates to economic, social, cultural, societal, religious, ethical, legal and promotional specifics and aspects of a given country in comparison with the home country that ensures the export marketing. Further, basic strategies of IMK when entering export markets are described : the strategy of imitating (a relationship of a home company with its subsidiary company in the other country); the strategy of transmission (eg. between related or similar countries, eg. within EU) and the target customers non-transmittable strategy (needs to be carried out entirely individually in the countries which are completely different from each other and which have different specifics of addressing target groups of customers).
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:31