Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{7200, author = {Tomášková, Andrea}, address = {Praha}, booktitle = {Ekonomický výzkum - prezentace výsledků doktorandů. Recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní (2018)}, editor = {Mojmír Helísek}, keywords = {family business; definition of family business; subsidies; marketing vitality; statistical legal form}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7408-182-8}, pages = {163-174}, publisher = {Vysoká škola finanční a správní, a. s.}, title = {Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem}, url = {https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/sbornik_ev_on.pdf}, year = {2018} }
TY - JOUR ID - 7200 AU - Tomášková, Andrea PY - 2018 TI - Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem PB - Vysoká škola finanční a správní, a. s. CY - Praha SN - 9788074081828 KW - family business KW - definition of family business KW - subsidies KW - marketing vitality KW - statistical legal form UR - https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/sbornik_ev_on.pdf L2 - https://www.vsfs.cz/prilohy/konference/sbornik_ev_on.pdf N2 - O rodinném podnikání lze říci, je celosvětově nejstarší a nejrozšířenější formou podnikání. Prolínají se v něm tři oblasti, a to rodina, firma a vlastnictví. Jednou z determinant rodinného podnikání je snaha zakladatele, majitele předat firmu následující generaci. Aby bylo možno firmu „posunout“ k další generaci, je důležité, aby firma vykazovala „dobré finanční zdraví a celkovou vitalitu.“ Výzkumným cílem bude vyhodnotit čerpání dotací rodinnými firmami a vyvodit jejich možný vliv na marketingovou vitalitu firem. Na základě výsledků zkoumaných dat jednoznačně nelze říci, že by čerpané dotace měly vliv na marketingovou vitalitu rodinných firem, i když v daném vzorku vykazují lepší vitalitu firmy, které dotace čerpají. Tato zjištění budou podstatná pro další kvalitativní výzkum. ER -
TOMÁŠKOVÁ, Andrea. Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem. Online. In Mojmír Helísek. \textit{Ekonomický výzkum - prezentace výsledků doktorandů. Recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní (2018)}. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a. s., 2018, s.~163-174. ISBN~978-80-7408-182-8.
|