D 2018

Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem

TOMÁŠKOVÁ, Andrea

Basic information

Original name

Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem

Name in Czech

Vliv čerpání dotací na marketingovou vitalitu českých rodinných firem

Name (in English)

Influence of drawing subsidies on the marketing vitality of Czech family firms

Authors

TOMÁŠKOVÁ, Andrea (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Praha, Ekonomický výzkum - prezentace výsledků doktorandů. Recenzovaný sborník příspěvků z 5. ročníku konference doktorandů na Vysoké škole finanční a správní (2018), p. 163-174, 12 pp. 2018

Publisher

Vysoká škola finanční a správní, a. s.

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50204 Business and management

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

electronic version available online

References:

URL

RIV identification code

RIV/04274644:_____/18:#0000398

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-7408-182-8

Keywords (in Czech)

rodinné podnikání, definování rodinného podnikání, dotace, marketingová vitalita, statistická právní forma.

Keywords in English

family business; definition of family business; subsidies; marketing vitality; statistical legal form

Tags

AR 2018-2019, RIV_2019, xD2

Tags

Reviewed
Změněno: 11/3/2019 08:34, Bc. Jan Peterec

Abstract

ORIG EN

V originále

O rodinném podnikání lze říci, je celosvětově nejstarší a nejrozšířenější formou podnikání. Prolínají se v něm tři oblasti, a to rodina, firma a vlastnictví. Jednou z determinant rodinného podnikání je snaha zakladatele, majitele předat firmu následující generaci. Aby bylo možno firmu „posunout“ k další generaci, je důležité, aby firma vykazovala „dobré finanční zdraví a celkovou vitalitu.“ Výzkumným cílem bude vyhodnotit čerpání dotací rodinnými firmami a vyvodit jejich možný vliv na marketingovou vitalitu firem. Na základě výsledků zkoumaných dat jednoznačně nelze říci, že by čerpané dotace měly vliv na marketingovou vitalitu rodinných firem, i když v daném vzorku vykazují lepší vitalitu firmy, které dotace čerpají. Tato zjištění budou podstatná pro další kvalitativní výzkum.
Displayed: 18/10/2024 13:56