J 2018

EEG study of the effect of virtual reality

ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA

Základní údaje

Originální název

EEG study of the effect of virtual reality

Autoři

ROSENLACHER, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí), Michal TOMČÍK (203 Česká republika, domácí) a Matěj BRŮNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2018, 1804-7890

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50802 Media and socio-cultural communication

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/04274644:_____/18:#0000404

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

DOI

http://dx.doi.org/10.33543/0802216218

UT WoS

000455507300043

Klíčová slova česky

neuromarketing, elektroencefalografie, virtuální realita, reklamní spot, marketingová komunikace, efektivita

Klíčová slova anglicky

neuromarketing; electroencephalography; virtual reality; spot advertising; marketing communication; efficiency

Štítky

AR 2018-2019, cervenec_2019_o, RIV_2019, WOS, xJ3

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 16. 5. 2019 12:04, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG CZ

V originále

This study examines the effect of virtual reality on the human brain in terms of how much virtual reality is capable of replacing real-world experiences and affect the human brain. The focus of the study is on the area of neuromarketing where the purpose of our own investigation is to determine the effect of a 360° advertising spot using a neuromarketing approach. The main objective of our own research is to find out through the EEG brain the effectiveness of advertising spot presented using virtual reality.

Česky

Tato studie se zabývá účinkem virtuální reality na lidský mozek z pohledu toho, do jaké míry je virtuální realita schopna lidskému mozku nahradit zážitky z reálných situací. Zaměření studie je do oblasti neuromarketingu, kdy předmětem vlastního šetření je zjištění účinku 360° reklamního spotu, a to pomocí neuromarketingového přístupu. Hlavním cílem vlastního šetření je zjistit pomocí EEG mozku efektivitu působení reklamního spotu prezentovaného pomocí virtuální reality.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 03:18