J
2018
EEG study of the effect of virtual reality
ROSENLACHER, Pavel, Michal TOMČÍK a Matěj BRŮNA
Základní údaje
Originální název
EEG study of the effect of virtual reality
Autoři
ROSENLACHER, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí),
Michal TOMČÍK (203 Česká republika, domácí) a Matěj BRŮNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Hradec Králové, Magnanimitas, 2018, 1804-7890
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50802 Media and socio-cultural communication
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/04274644:_____/18:#0000404
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky
neuromarketing, elektroencefalografie, virtuální realita, reklamní spot, marketingová komunikace, efektivita
Klíčová slova anglicky
neuromarketing; electroencephalography; virtual reality; spot advertising; marketing communication; efficiency
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
This study examines the effect of virtual reality on the human brain in terms of how much virtual reality is capable of replacing real-world experiences and affect the human brain. The focus of the study is on the area of neuromarketing where the purpose of our own investigation is to determine the effect of a 360° advertising spot using a neuromarketing approach. The main objective of our own research is to find out through the EEG brain the effectiveness of advertising spot presented using virtual reality.
Česky
Tato studie se zabývá účinkem virtuální reality na lidský mozek z pohledu toho, do jaké míry je virtuální realita schopna lidskému mozku nahradit zážitky z reálných situací. Zaměření studie je do oblasti neuromarketingu, kdy předmětem vlastního šetření je zjištění účinku 360° reklamního spotu, a to pomocí neuromarketingového přístupu. Hlavním cílem vlastního šetření je zjistit pomocí EEG mozku efektivitu působení reklamního spotu prezentovaného pomocí virtuální reality.
Zobrazeno: 18. 11. 2024 17:36