KUNZ, Vilém. Sport and Healthy Lifestyle support as a part of CSR. In Mihalčová, B., Szaryszová, P., Štofová, L., Pružinský, M., & Gontkovičová, B. Production Management and Business Development. 1. vyd. London, UK: CRC Press Taylor & Francis Group. s. 131-141. ISBN 978-1-138-60415-5. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sport and Healthy Lifestyle support as a part of CSR
Název česky Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Autoři KUNZ, Vilém.
Vydání 1. vyd. London, UK, Production Management and Business Development, od s. 131-141, 11 s. 2019.
Nakladatel CRC Press Taylor & Francis Group
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Nakladatelství
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-1-138-60415-5
Klíčová slova česky Společenská odpovědnost firem, zdravý životný styl, společensky citlivá odvětví, sportovní sponzoring
Klíčová slova anglicky Corporate Social Responsibility; Healthy lifestyle; Socially sensitive businesses; Sports sponsorship
Štítky AR 2018-2019, cervenec_2019_o, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 3. 6. 2019 13:14.
Anotace
In recent years, corporate social responsibility (CSR) has become the focus of the academic sphere, a number of international organizations, the European Union and businesses themselves. CSR is considered to be a modern business concept that expresses the company's focus on long-term goals; it interferes with all areas of corporate activities. CSR strategy is often linked to the focus of economic activity of business entities. Primar-ily, the paper focuses on businesses that try to promote sport and healthy lifestyles through their CSR pro-grams prepared not only for their employees but also for the surrounding communities. It also responds to crit-ical voices warning of the fact that for a number of companies, for example from socially sensitive sectors or food business, it is rather about investment into improving public relations or balancing negative publicity.
Anotace česky
Problematika společenské odpovědnosti se zejména v posledních letech dostala do centra pozornosti akademické sféry, řady mezinárodních organizací, Evropské unie či podniků samotných. Ve světě je možné zaznamenat i rostoucí počet podniků které začínají strategicky prosazovat v rámci svých CSR politik realizaci CSR aktivit zaměřených na oblast sportu. Podle odborníků existuje mnoho racionálních důvodů pro těsnou integraci sportu a CSR, resp využití sportu jako vhodného prostředku pro CSR, ať již jde o zájem masmédií, atraktivitu pro mládež, pozitivní zdravotní dopady či schopnost sportu oslovovat různé kultury a být významným sjednocujícím faktorem.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:00