HES, Aleš. Evropské hodnoty a spotřebitel v České republice. In Jiří Bílý. BÍLÝ, J. a kol. Evropské hodnoty – tradice a jejich proměny v 21. století. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018. první. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., České Budějovice. s. 22-30, 8 s. Evropské hodnoty – tradice a jejich proměny v 21. století. ISBN 978-80-7556-028-5. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evropské hodnoty a spotřebitel v České republice
Název česky Evropské hodnoty a spotřebitel v České republice
Název anglicky European values and consumer in the Czech Republic
Autoři HES, Aleš.
Vydání první. České Budějovice, BÍLÝ, J. a kol. Evropské hodnoty – tradice a jejich proměny v 21. století. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2018, od s. 22-30, 8 s. Evropské hodnoty – tradice a jejich proměny v 21. století. 2018.
Nakladatel Vysoká škola evropských a regionálních studií, o.p.s., České Budějovice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7556-028-5
Klíčová slova česky Spotřebitel, hodnota, ochrana spotřebitele, potraviny,cena
Klíčová slova anglicky Consumer, value, consumer protection, food, price
Štítky nehodnoceno_afiliace_není_k_VŠFS
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Aleš Hes, CSc., učo 26617. Změněno: 21. 3. 2019 15:13.
Anotace
Pojmy hodnota a identita lze teoreticky vymezit, ale jejich obsah je vždy vázán k někomu, například k člověku v roli spotřebitele a k něčemu, například k jeho zájmům, přání, potřebám, k jeho ochraně, věku či k jeho postavení ve společnosti apod. Hodnoty, na nichž je založena EU, jsou platné obecně pro všechny státy EU a měly by se vztahovat na všechny občany těchto států. To znamená i na občany v roli spotřebitele a jeho ochranu v zemích EU, tedy i na spotřebitele ČR.
Anotace anglicky
The concepts of value and identity can theoretically be defined, but their content is always tied to someone, such as a person in the role of a consumer and something, such as his / her interests, wishes, needs, his / her protection, age or status in society, etc. on which the EU is founded, are generally valid for all EU countries and should apply to all citizens of those states. This also means citizens in the role of consumers and their protection in EU countries, ie also consumers of the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 07:43