C 2018

Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic

PAVLÁT, Vladislav a Ladislava KNIHOVÁ

Základní údaje

Originální název

Peace Marketing Opportunities and Prospects: The Case of the Czech Republic

Autoři

PAVLÁT, Vladislav (203 Česká republika, garant, domácí) a Ladislava KNIHOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Hershey, PA, USA, Marketing Peace for Social Transformation and Global Prosperity (Advances in Public Policy and Administration), od s. 1-21, 21 s. IGI global book series, 2018

Nakladatel

IGI Global

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

60500 6.5 Other Humanities and the Arts

Stát vydavatele

Spojené státy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/04274644:_____/18:#0000423

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-1-5225-7464-4

Klíčová slova česky

Měkká síla/moc, vzdělávací strategie, propagace míru, udržování míru

Klíčová slova anglicky

Soft Power; Educational Strategies; Peace Promotion; Maintaining Peace

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 1. 4. 2019 12:17, Bc. Jan Peterec

Anotace

V originále

The mission of the Chapter is to explore the role and opportunities of Peace Marketing in modern education enhanced by the application of Soft Power in the strategic documents and measures adopted by the Czech Government. The research objectives are the Soft Power strategy and Peace Education role exploration. The Chapter contains both the general characteristics of Soft Power strategies and their actual application by the Czech Government. Then, a Peace Marketing education analysis follows. As a research tool, a structural interview has been designed on the basis of a SWOT analysis' findings. Thanks to the use of qualitative methodology, the research proposal is aimed at getting a well-grounded picture of the situation in the Czech Republic. By proving the existence of a wide space for intelligent and smart Peace Marketing methods, the authors are capable of getting the issues refined. As a result, further research directions are suggested.

Česky

955/5000 Posláním této kapitoly je prozkoumat úlohu a příležitosti marketingu míru v moderním vzdělávání, které je umocněno aplikací Soft Power ve strategických dokumentech a opatřeních přijatých českou vládou. Výzkumné cíle jsou strategie Soft Power a Peace Education. Kapitola obsahuje jak obecnou charakteristiku strategií Soft Power, tak jejich vlastní aplikaci českou vládou. Poté následuje analýza vzdělávání v rámci programu mírového marketingu. Jako výzkumný nástroj byl vytvořen strukturální rozhovor na základě zjištění SWOT analýzy. Díky využití kvalitativní metodiky je výzkumný záměr zaměřen na získání fundovaného obrazu situace v České republice. Tím, že autoři dokazují existenci širokého prostoru pro inteligentní a inteligentní metody marketingu míru, jsou schopni tyto otázky vylepšit. V důsledku toho jsou navrženy další směry výzkumu.