Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{7463, author = {Roubal, Ondřej}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {consumer culture; maximizers; satisficers; paradox of choice}, language = {cze}, issn = {1211-5622}, journal = {Marketing & Komunikace}, title = {Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více}, url = {http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2}, volume = {XXVIV}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 7463 AU - Roubal, Ondřej PY - 2019 TI - Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více JF - Marketing & Komunikace VL - XXVIV IS - 1 SP - 12-13 EP - 12-13 PB - Česká marketingová společnost SN - 12115622 KW - consumer culture KW - maximizers KW - satisficers KW - paradox of choice UR - http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2 L2 - http://casopis.cms-cma.cz/2019/MaK_1-2019/mobile/index.html#p=2 N2 - Článek se zabývá dvěma různými adaptivními strategiemi spotřebitelského rozhodování –reprezentované maximalisty a uspokojovači. Maximalisté pravděpodobně dosahují lepších objektivních výsledků v situacích volby než uspokojovači, ale jejich subjektivní vnímání těchto výsledků voleb je podle empirických důkazů více ovlivňováno negativními emocemi. Tato a další zjištění by měla být použita v širší míře v marketingové praxi obchodních strategií ER -
ROUBAL, Ondřej. Maximalisté vs. uspokojovači aneb proč méně může být více. \textit{Marketing \&{} Komunikace}. Praha: Česká marketingová společnost, XXVIV, č.~1, s.~12-13. ISSN~1211-5622. 2019.
|