MAGICAL MIRROR OF THE SUCCESS OF CZECH FAMILY FIRMS
PETRŮ, Naděžda a Andrea TOMÁŠKOVÁ. MAGICAL MIRROR OF THE SUCCESS OF CZECH FAMILY FIRMS. In Čábyová L., Rybanský R., Bezáková Z. MARKETING IDENTITY Digital Mirrors – part I. Trnava: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia. s. 136-149. ISBN 978-80-8105-984-1. 2019. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | MAGICAL MIRROR OF THE SUCCESS OF CZECH FAMILY FIRMS |
Název česky | Magické zrcadlo úspěchu českých rodinných firem |
Autoři | PETRŮ, Naděžda (203 Česká republika, garant, domácí) a Andrea TOMÁŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí). |
Vydání | Trnava, MARKETING IDENTITY Digital Mirrors – part I. od s. 136-149, 14 s. 2019. |
Nakladatel | University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50204 Business and management |
Stát vydavatele | Slovensko |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
WWW | Sborník z konference |
Kód RIV | RIV/04274644:_____/19:#0000484 |
Organizační jednotka | Vysoká škola finanční a správní |
ISBN | 978-80-8105-984-1 |
ISSN | 1339-5726 |
UT WoS | 000467818300013 |
Klíčová slova česky | Česká republika, rodinné podnikání, rodinná firma, generace, malá a střední firma, společenská odpovědnost, zisk, tržby, úspěch, prosperita |
Klíčová slova anglicky | Czech Republic; family business; family firm; generation; small and medium-sized firm; social responsibility; profits; sales; success; prosperity |
Štítky | AR 2018-2019, cervenec_2019_o, RIV_2020, WOS, xD1 |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 14. 4. 2020 10:33. |
Anotace |
---|
The last year’s contribution titled the Evaluation of marketing activities of family business confirmed that from the individual marketing tools/methods in Czech family firms attention is paid primarily to the values presented to customers and the development of relationships with customers - which fully corresponds to the tradition of family business. The knowledge gained led the authors to an idea to set an additional scientific goal - to evaluate the relationship between the financial success of the family firm and its social responsibility activities. The contribution is based on general scientific methods, especially by the method of compilation of specialized texts, primary quantitative and qualitative research, time series method, deduction and generalization. The results of this study confirmed the assumption that the social responsibility of Czech family firms is related to their size and the amount of profit. The higher the profit, the greater the number of socially responsible activities the company performs and presents through the Internet media. |
Anotace česky |
---|
Loňský příspěvek s názvem Evaluace marketingových aktivit rodinného podnikání potvrdil, že z jednotlivých marketingových nástrojů/metod je v českých rodinných firmách věnována pozornost především hodnotám prezentovaným zákazníkům a rozvoji vztahu se zákazníky – což plně odpovídá tradici rodinného podnikání. Získané poznání vedlo autorky k myšlence stanovit další vědecký cíl – vyhodnotit vztah mezi finančním úspěchem rodinné firmy a jejími aktivitami společenské odpovědnosti. Příspěvek je zpracován na základě obecných vědeckých metod, zejména metodou kompilace odborných textů, primárním kvantitativním a kvalitativním výzkumem, metodou časových řad, dedukcí a zobecněním. Výsledky této studie potvrdily předpoklad, že sociální odpovědnost českých rodinných firem je spjata s jejich velikostí, s výší zisku. Čím vyšší zisk, tím rozsáhlejší počet společensky odpovědných aktivit firma vykonává a prezentuje i prostřednictvím internetových médií. Loňský příspěvek s názvem Evaluace marketingových aktivit rodinného podnikání potvrdil, že z jednotlivých marketingových nástrojů/metod je v českých rodinných firmách věnována pozornost především hodnotám prezentovaným zákazníkům a rozvoji vztahu se zákazníky – což plně odpovídá tradici rodinného podnikání. Získané poznání vedlo autorky k myšlence stanovit další vědecký cíl – vyhodnotit vztah mezi finančním úspěchem rodinné firmy a jejími aktivitami společenské odpovědnosti. Příspěvek je zpracován na základě obecných vědeckých metod, zejména metodou kompilace odborných textů, primárním kvantitativním a kvalitativním výzkumem, metodou časových řad, dedukcí a zobecněním. Výsledky této studie potvrdily předpoklad, že sociální odpovědnost českých rodinných firem je spjata s jejich velikostí, s výší zisku. Čím vyšší zisk, tím rozsáhlejší počet společensky odpovědných aktivit firma vykonává a prezentuje i prostřednictvím internetových médií. Loňský příspěvek s názvem Evaluace marketingových aktivit rodinného podnikání potvrdil, že z jednotlivých marketingových nástrojů/metod je v českých rodinných firmách věnována pozornost především hodnotám prezentovaným zákazníkům a rozvoji vztahu se zákazníky – což plně odpovídá tradici rodinného podnikání. Získané poznání vedlo autorky k myšlence stanovit další vědecký cíl – vyhodnotit vztah mezi finančním úspěchem rodinné firmy a jejími aktivitami společenské odpovědnosti. Příspěvek je zpracován na základě obecných vědeckých metod, zejména metodou kompilace odborných textů, primárním kvantitativním a kvalitativním výzkumem, metodou časových řad, dedukcí a zobecněním. Výsledky této studie potvrdily předpoklad, že sociální odpovědnost českých rodinných firem je spjata s jejich velikostí, s výší zisku. Čím vyšší zisk, tím rozsáhlejší počet společensky odpovědných aktivit firma vykonává a prezentuje i prostřednictvím internetových médií. |
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:51