V 2018

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

SZCZEPANIK, Petr, Pavel ZAHRÁDKA, Radim POLČÁK, Jakub MACEK, Ivan DAVID et. al.

Základní údaje

Originální název

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

Název česky

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

Autoři

SZCZEPANIK, Petr, Pavel ZAHRÁDKA, Radim POLČÁK, Jakub MACEK, Ivan DAVID, Dominika GALAJDOVÁ, Johana KOTIŠOVÁ, Rudolf LEŠKA, Petr LUPAČ, Tomáš KARGER a Štěpán ŽÁDNÍK

Vydání

1. vyd. Olomouc, 93 s. 2018

Nakladatel

Univerzita Palackého v Olomouci

Další údaje

Typ výsledku

Výzkumná zpráva

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-244-5450-4

Klíčová slova česky

audiovizuální průmysl; jednotný digitální trh; audiovizuální dílo; digitalizace; kulturní politika; licencování audiovizuálních děl; mediální publika; televizní publika; geoblokace

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 4. 7. 2019 20:29, JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D., LL.M.

Anotace

V originále

Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.

Česky

Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.