Detailed Information on Publication Record
2018
Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh
SZCZEPANIK, Petr, Pavel ZAHRÁDKA, Radim POLČÁK, Jakub MACEK, Ivan DAVID et. al.Basic information
Original name
Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh
Name in Czech
Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh
Authors
SZCZEPANIK, Petr, Pavel ZAHRÁDKA, Radim POLČÁK, Jakub MACEK, Ivan DAVID, Dominika GALAJDOVÁ, Johana KOTIŠOVÁ, Rudolf LEŠKA, Petr LUPAČ, Tomáš KARGER and Štěpán ŽÁDNÍK
Edition
1. vyd. Olomouc, 93 pp. 2018
Publisher
Univerzita Palackého v Olomouci
Other information
Type of outcome
Výzkumná zpráva
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University of Finance and Administration
ISBN
978-80-244-5450-4
Keywords (in Czech)
audiovizuální průmysl; jednotný digitální trh; audiovizuální dílo; digitalizace; kulturní politika; licencování audiovizuálních děl; mediální publika; televizní publika; geoblokace
Tags
International impact
Změněno: 4/7/2019 20:29, JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D., LL.M.
V originále
Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.
In Czech
Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.