Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{7593, author = {Szczepanik, Petr and Zahrádka, Pavel and Polčák, Radim and Macek, Jakub and David, Ivan and Galajdová, Dominika and Kotišová, Johana and Leška, Rudolf and Lupač, Petr and Karger, Tomáš and Žádník, Štěpán}, address = {Olomouc}, edition = {1}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-244-5450-4}, publisher = {Univerzita Palackého v Olomouci}, title = {Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh}, url = {https://is.muni.cz/repo/1489893/1_Mapa_audiovizualniho_pole_v_Ceske_republice_z_hlediska_digitalizace_a_strategie_pro_jednotny_digitalni_trh.pdf}, year = {2018} }
TY - GEN ID - 7593 AU - Szczepanik, Petr - Zahrádka, Pavel - Polčák, Radim - Macek, Jakub - David, Ivan - Galajdová, Dominika - Kotišová, Johana - Leška, Rudolf - Lupač, Petr - Karger, Tomáš - Žádník, Štěpán PY - 2018 TI - Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh PB - Univerzita Palackého v Olomouci CY - Olomouc SN - 9788024454504 UR - https://is.muni.cz/repo/1489893/1_Mapa_audiovizualniho_pole_v_Ceske_republice_z_hlediska_digitalizace_a_strategie_pro_jednotny_digitalni_trh.pdf N2 - Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele. ER -
SZCZEPANIK, Petr, Pavel ZAHRÁDKA, Radim POLČÁK, Jakub MACEK, Ivan DAVID, Dominika GALAJDOVÁ, Johana KOTIŠOVÁ, Rudolf LEŠKA, Petr LUPAČ, Tomáš KARGER and Štěpán ŽÁDNÍK. \textit{Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh}. 1st ed. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, 93 pp. ISBN~978-80-244-5450-4.
|