V 2018

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

SZCZEPANIK, Petr; Pavel ZAHRÁDKA; Radim POLČÁK; Jakub MACEK; Ivan DAVID et. al.

Basic information

Original name

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

Name in Czech

Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh

Authors

SZCZEPANIK, Petr; Pavel ZAHRÁDKA; Radim POLČÁK; Jakub MACEK; Ivan DAVID; Dominika GALAJDOVÁ; Johana KOTIŠOVÁ; Rudolf LEŠKA; Petr LUPAČ; Tomáš KARGER and Štěpán ŽÁDNÍK

Edition

1. vyd. Olomouc, 93 pp. 2018

Publisher

Univerzita Palackého v Olomouci

Other information

Type of outcome

Research report

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization unit

University of Finance and Administration

ISBN

978-80-244-5450-4

Keywords (in Czech)

audiovizuální průmysl; jednotný digitální trh; audiovizuální dílo; digitalizace; kulturní politika; licencování audiovizuálních děl; mediální publika; televizní publika; geoblokace

Tags

International impact
Changed: 4/7/2019 20:29, JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D., LL.M.

Abstract

V originále

Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.

In Czech

Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.