2018
Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh
SZCZEPANIK, Petr; Pavel ZAHRÁDKA; Radim POLČÁK; Jakub MACEK; Ivan DAVID et. al.Basic information
Original name
Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh
Name in Czech
Mapa audiovizuálního pole v České republice z hlediska digitalizace a strategie pro jednotný digitální trh
Authors
SZCZEPANIK, Petr; Pavel ZAHRÁDKA; Radim POLČÁK; Jakub MACEK; Ivan DAVID; Dominika GALAJDOVÁ; Johana KOTIŠOVÁ; Rudolf LEŠKA; Petr LUPAČ; Tomáš KARGER and Štěpán ŽÁDNÍK
Edition
1. vyd. Olomouc, 93 pp. 2018
Publisher
Univerzita Palackého v Olomouci
Other information
Type of outcome
Research report
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
University of Finance and Administration
ISBN
978-80-244-5450-4
Keywords (in Czech)
audiovizuální průmysl; jednotný digitální trh; audiovizuální dílo; digitalizace; kulturní politika; licencování audiovizuálních děl; mediální publika; televizní publika; geoblokace
Tags
International impact
Changed: 4/7/2019 20:29, JUDr. Mgr. Rudolf Leška, Ph.D., LL.M.
V originále
Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.
In Czech
Výzkumná zpráva popisuje stav audiovizuálního pole v ČR, tj. základní struktury, klíčové aktéry a praxe v produkci, distribuci a spotřebu audiovizuálních děl. Mezi struktury audiovizuálního pole řadíme technickou infrastrukturu, právní normy, obchodní (tj. produkční a distribuční) modely, základní socioekonomické parametry pracovního trhu v audiovizuálním průmyslu, státní kul- turní politiku a širší sociokulturní kontext. Mezi aktéry audiovizuálního pole zahrnujeme jednak aktéry hodnotového řetězce, kteří se podílejí na vývoji, výrobě a šíření audiovizuálního díla, a jednak samotné spotřebitele.