HES, Aleš. Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice. In Marie Hesková a kol. Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu. 1. vyd. České Budějovice: VŠERS, z.ú. s. 10-17. ISBN 978-80-7556-054-4. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice
Název česky Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice
Název anglicky Aspects of Global and Regional Marketing Communications in the Czech Republic
Autoři HES, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. České Budějovice, Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu, od s. 10-17, 8 s. 2019.
Nakladatel VŠERS, z.ú.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50803 Information science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/04274644:_____/19:#0000533
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISBN 978-80-7556-054-4
Klíčová slova česky Globalizace; regionální vývoj; kultura; komunikace; marketing; turbulence.
Klíčová slova anglicky Globalization; regional development; culture; communication; marketing; turbulence.
Štítky AR 2019-2020, RIV_2020, unor_2020_o, xC2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Dominika Moravcová, učo 21787. Změněno: 8. 4. 2020 14:07.
Anotace
S rostoucími globalizačními procesy světové populace je komunikace důležitým prostředkem stability post moderní společnosti. Může nastolit i odstranit příčiny vzniků komunikačních šumů, které se mohou rozrůst i do konfliktní podoby. Trend globalizace souvisí významně se změnami ve skupině vlivných ekonomických hráčů světa, jako např. Číny, Brazílie a Indie. Tyto hráči budou daleko ostřeji postupovat proti stávajícím klíčovým ekonomikám - USA a EU. V oblasti komunikace se zde stále více prosazuje kultura postmoderny, založená na působení a vlivu masmédií a širokou otevřeností ekonomického prostředí. To je příčinnou nekontrolovatelného pohybu finančního kapitálu, ekonomických turbulencí a kulturního kolapsu společnosti. Příspěvek se zabývá aspekty formulačních prostředků uplatnitelných jak v globálním, tak i v regionálním prostředí České republiky.
Anotace anglicky
With the growing globalization processes of the world's population, communication is an important means of stability for post-modern society. It can also address the causes of the emergence of communication noise, which can grow into a conflicting form. The trend of globalization is associated with changes in a group of influential economic players in the world, such as China, Brazil and India. These players will go far farther from the current key economies - the US and the EU. In the field of communication, the postmodern culture is increasingly being promoted, based on the influence and influence of the mass media and the wide openness of the economic environment. This is a causal uncontrollable movement of financial capital, economic turbulence, and the cultural collapse of society. The paper deals with aspects of formulation means applicable to both the global and the regional environment of the Czech Republic.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 13:09