Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{7882, author = {Hes, Aleš}, address = {České Budějovice}, booktitle = {Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu}, edition = {1.}, editor = {Marie Hesková a kol.}, keywords = {Globalization; regional development; culture; communication; marketing; turbulence.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {České Budějovice}, isbn = {978-80-7556-054-4}, pages = {10-17}, publisher = {VŠERS, z.ú.}, title = {Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice}, year = {2019} }
TY - CHAP ID - 7882 AU - Hes, Aleš PY - 2019 TI - Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice VL - Neuveden PB - VŠERS, z.ú. CY - České Budějovice SN - 9788075560544 KW - Globalization KW - regional development KW - culture KW - communication KW - marketing KW - turbulence. N2 - S rostoucími globalizačními procesy světové populace je komunikace důležitým prostředkem stability post moderní společnosti. Může nastolit i odstranit příčiny vzniků komunikačních šumů, které se mohou rozrůst i do konfliktní podoby. Trend globalizace souvisí významně se změnami ve skupině vlivných ekonomických hráčů světa, jako např. Číny, Brazílie a Indie. Tyto hráči budou daleko ostřeji postupovat proti stávajícím klíčovým ekonomikám - USA a EU. V oblasti komunikace se zde stále více prosazuje kultura postmoderny, založená na působení a vlivu masmédií a širokou otevřeností ekonomického prostředí. To je příčinnou nekontrolovatelného pohybu finančního kapitálu, ekonomických turbulencí a kulturního kolapsu společnosti. Příspěvek se zabývá aspekty formulačních prostředků uplatnitelných jak v globálním, tak i v regionálním prostředí České republiky. ER -
HES, Aleš. Aspekty globální a regionální marketingové komunikace v České republice. In Marie Hesková a kol. \textit{Současné trendy a výzvy v oblasti ekonomiky a marketingu}. 1. vyd. České Budějovice: VŠERS, z.ú. s.~10-17. ISBN~978-80-7556-054-4. 2019.
|