D 2019

Students’ knowledge of mathematical definitions

ULRYCHOVÁ, Eva a Diana BÍLKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Students’ knowledge of mathematical definitions

Název česky

Znalost studentů matematických definic

Autoři

ULRYCHOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Diana BÍLKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Slaný, The 13th International Days of Statistics and Economics, od s. 1558-1567, 10 s. 2019

Nakladatel

Melandrium

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

článek

Kód RIV

RIV/04274644:_____/19:#0000594

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-87990-18-6

DOI

http://dx.doi.org/10.18267/pr.2019.los.186.0

UT WoS

000589182000158

Klíčová slova česky

matematika; definice; student; gender

Klíčová slova anglicky

mathematics; definition; student; gender

Štítky

AR 2019-2020, AR 2020-2021, odmeny_2021, POZNÁMKA, RIV_2021, unor_2020_o, WOS, xD1_překvalifikování, xD2

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 14. 4. 2021 08:39, Bc. Jan Peterec

Anotace

ORIG CZ

V originále

The paper deals with results of the mathematics tests conducted at the University of Finance and Administration in Prague in school years 2015/16 – 2018/19. The tests consisted of three theoretical questions, namely basic definitions from linear algebra. Students’ ability to formulate these definitions is tested and the success of the formulations is evaluated. The results obtained in four consecutive school years are compared and any potential trends in growth or decline in student performance are examined. Moreover, the correlation between student’s ability to formulate definitions and his/her gender is examined.

Česky

Článek se zabývá výsledky testů z matematiky zadaných na Vysoké škole finanční a správní v Praze ve školních letech 2015/16 – 2018/19. Testy sestávaly ze tří teoretických otázek – definic pojmů z oblasti lineární algebry, byla zkoumána schopnost studentů tyto definice zformulovat. Výsledky ze čtyř po sobě následujících školních roků jsou porovnány a je zkoumáno, zda dochází k nárůstu či poklesu úspěšnosti studentů. Navíc je schopnost studentů formulovat definice zkoumána z genderového hlediska.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 04:17