2019
Significance of Destination Manangement for Contemporary Tourism Industry
LACINA, KarelZákladní údaje
Originální název
Significance of Destination Manangement for Contemporary Tourism Industry
Autoři
Vydání
1. vyd. Slovenská republika,un. Danubius, ACTA IURIDICA SLADKOVICIENSIA XV.(Právnické studie), od s. 135-147, 13 s. 2019
Nakladatel
Vysoká škola Danubius a autori
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50204 Business and management
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola finanční a správní
ISBN
978-80-7392-329-7
Klíčová slova česky
cestovní ruch; destinace; destinační management
Klíčová slova anglicky
tourism industry; destinations; destination management
Štítky
Změněno: 19. 3. 2020 13:42, Ing. Dominika Moravcová
V originále
Tourism industry is dynamically developed not only in the European continent but also in North America, Asia, the Middle East, the Australia and in the Pacific area predominantly in the last thirty five years.It represents - among others – the sources for the many regions and localities economic and social development.Predominantly localities characterized as the tourism destinations managed on the basis of destination management and marketing strategies principles implementation confirm the truth of such a strategic approach.
Česky
Cestovní ruch se zejména v posledních třiceti letech dynamicky rozvíjí nejen na evropském kontinentu, nýbrž i v Severní Americe, Asii, na Středním východu, Austrálii a v Tichomořské oblasti. Vytváří mimo jiné zdroje pro ekonomický a sociální rozvoj mnoha regionů a lokalit. Zvláště subregiony charakterizované jako turistické destinace a řízené na bázi destinačního managementu a implementace zásad marketingových strategií dokládají správnost výše charakterizovaného strategického přístupu.