HES, Aleš. Global Communication environment for B2B Markets. In Tomáš Klieštik. 19th International Scientific Conference Globalization and Its Socio-Economic Consequences. 1. vyd. Žilina: University of Zilina. s. 9-14. ISSN 2261-2424. doi:10.1051/shsconf/20207402007. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Global Communication environment for B2B Markets
Název česky Globální komunikační prostředí pro trhy B2B
Autoři HES, Aleš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Žilina, 19th International Scientific Conference Globalization and Its Socio-Economic Consequences, od s. 9-14, 6 s. 2019.
Nakladatel University of Zilina
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Celý text příspěvku
Kód RIV RIV/04274644:_____/19:#0000557
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISSN 2261-2424
Doi http://dx.doi.org/10.1051/shsconf/20207402007
UT WoS 000528040800044
Klíčová slova česky Průmysl 4.0; trh B2B; digitalizace; cloudcomputing; interkulturní komunikace; globalizace
Klíčová slova anglicky Industry 4.0; B2B market; cloudcomputing; intercultural communication; globalization
Štítky AR 2019-2020, RIV_2020, unor_2020_o, xD1, xD1_překvalifikování, xD2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 11. 5. 2020 12:55.
Anotace
Currently, there is an unprecedented development of modern communication technologies in B2B markets. In the context of Industry 4.0, globalization influences are increasingly reflected in the new information technologies that are becoming the domain of communication in B2B markets. The manufacturing environment is shaped by the ability to work with Big Data Analysis, use computer simulation tools and augmented reality and today's phenomenon is evolving in the processing and business environment - linking the Internet of Things, Services and People to Potential production environment. An important role in this global interconnection of both manufacturing and processing - business environments is played by the communication conditions determined by sufficient capacity computing power. One of the real preconditions for B2B markets is to make full use of the cloud-based platform based on the establishment of dedicated data centers with the possibility of using high level of Service Level Agreenment for B2B business partners. The paper deals with the evaluation and analysis of the possibilities of digitalization development in the company space, to examine the new global communication environment by using cloudcomputing and its impact on the quality of information service for customers. The influence of intercultural communication on the behavior of business partners is examined.
Anotace česky
V současné době dochází na trzích B2B k nebývalému rozvoji moderních komunikačních technologií. V kontextu Průmyslu 4.0 se globalizační vlivy stále více projevují v nových informačních technologií, které se stávají komunikační doménou na trzích B2B. Výrobní prostředí je formováno schopností pracovat s velkými objemy dat (Big Data Analysis), využívat nástroje počítačové simulace a rozšířenou realitu (Augmented Reality) a ve zpracovatelském a obchodním prostředí se projevuje fenomén dnešní doby – propojování internetu věcí, služeb a lidí v návaznosti na potenciál výrobního prostředí. Důležitou roli v tomto globálním propojování jak výrobního, tak zpracovatelsko - obchodního prostředí sehrávají komunikační podmínky determinované dostatečně kapacitním výpočetním výkonem. Jedním z reálných předpokladů pro trhy B2B je plně využít platformy cloudových řešení založenou na zřízení specializovaných datových center s možností využití vysokých garancí poskytovaných smluvních ustanovení (Service Level Agreenment) právě pro obchodní partnery na trhu B2B. Příspěvek se zabývá vyhodnocením a analýzou možností rozvoje digitalizace ve firemním prostoru, prověřit nová globální komunikační prostředí využíváním cloudcomputingu a jeho dopady na kvalitu informačního servisu pro zákazníky. K tomu je prověřen vliv interkulturní komunikace na chování obchodních partnerů.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:20