KNIHOVÁ, Ladislava. Ikonická partnerství ikonických značek. Marketing a komunikace. Praha: Česká marketingová společnost, XXV, 1/2020, s. 14-15. ISSN 1211-5622. 2020.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ikonická partnerství ikonických značek
Název česky Ikonická partnerství ikonických značek
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava.
Vydání Marketing a komunikace, Praha, Česká marketingová společnost, 2020, 1211-5622.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Obsah periodika
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Klíčová slova česky Banerová slepota, edukační marketing, kreativita, kultovní značka, laterární myšlení.
Klíčová slova anglicky Banner blindness, education-based marketing, creativity, iconic brand, lateral thinking.
Štítky AR 2020-2021, popularizační_texty_a_aktivity, POZNÁMKA, xJ6
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202. Změněno: 13. 11. 2020 09:16.
Anotace
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
Anotace česky
Současná doba reklamní slepoty a únavy plynoucí z přemíry reklam, jejichž následkem je snížení výkonu reklamy, představuje pro marketingové profesionály nové výzvy. Při pokusu o hledání inovativních a efektivních komunikačních kanálů začaly společnosti rozpoznávat vysoký potenciál marketingu založeném na vzdělávání (edukační marketing). Kultovní značky, které úzce spolupracují, se ujaly vedení a nabízejí svým zákazníkům přidanou hodnotu ve formě vysoce ceněných znalostí a dovedností.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf Licence Creative Commons  Verze souboru Knihová, L. 12. 5. 2020

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://is.vsfs.cz/auth/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf
Adresa ze světa
https://is.vsfs.cz/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf
Adresa do Správce
https://is.vsfs.cz/auth/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf?info
Ze světa do Správce
https://is.vsfs.cz/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf?info
Vloženo
Út 12. 5. 2020 10:35

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Tereza Denišová, DiS., učo 12202
  • osoba PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954
Atributy
 

Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.vsfs.cz/auth/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf
Adresa ze světa
https://is.vsfs.cz/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
1,1 MB
Hash md5
4a6e2777242947c18be8d4096ee325c0
Vloženo
Út 12. 5. 2020 10:35

Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.vsfs.cz/auth/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.txt
Adresa ze světa
https://is.vsfs.cz/publication/8225/Marketing_a_komunikace_Ikonicka_partnerstvi_ikonickych_znacek_012020.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
12,3 KB
Hash md5
6804d12db3c6e8e72b4ed42afd24cdd7
Vloženo
Út 12. 5. 2020 10:38
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 29. 3. 2024 14:51