ŘEZNÍČEK, Václav a Zdeněk SMUTNÝ. The Importance and Value of Knowledge in the Context of Informatization: The Problem of Knowledge Fragmentation. TEM Journal – Technology, Education, Management. Novi Pazar (Serbia): UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2020, roč. 9, č. 3, s. 1042-1052. ISSN 2217-8309. doi:10.18421/TEM93-28.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Importance and Value of Knowledge in the Context of Informatization: The Problem of Knowledge Fragmentation
Název česky Význam a hodnota znalosti v kontextu informatizace: Problém fragmentizace znalosti
Autoři ŘEZNÍČEK, Václav (203 Česká republika, garant, domácí) a Zdeněk SMUTNÝ (203 Česká republika).
Vydání TEM Journal – Technology, Education, Management, Novi Pazar (Serbia), UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2020, 2217-8309.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10200 1.2 Computer and information sciences
Stát vydavatele Srbsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/04274644:_____/20:#0000660
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Doi http://dx.doi.org/10.18421/TEM93-28
UT WoS 000565865300028
Klíčová slova česky znalosti, poznatek, data, informace, vzdělání, myšlení, informační společnost
Klíčová slova anglicky knowledge; piece of knowledge; data; information; education; thinking; information society
Štítky AR 2020-2021, IGA 7429-2020-02, odmeny_2021, RIV_2021, SCOPUS, xJ3, časopis_SCOPUS
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Bc. Jan Peterec, učo 24999. Změněno: 8. 4. 2021 14:26.
Anotace
This article attempts to explicate importance and value of knowledge in the context of informatization, while focusing on the problem of fragmentation of human knowledge in connection with the application of ICT in the process of education (or the process of learning).
Anotace česky
Článek se pokouší vysvětlit význam a hodnotu lidské znalosti v kontextu informatizace, přičemž se zaměřuje na problém fragmentizace znalostí v souvislosti s aplikací ICT v procesu vzdělávání (učení).
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2022 09:48