KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“. 1. vyd. Prah: Hospodářské noviny, 2020, s. 13. ISSN 0862-9587.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“
Název česky VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“
Název anglicky Brand Communication "in white and black"
Autoři KNIHOVÁ, Ladislava.
Vydání 1. vyd. Prah, s. 13-13, 2020.
Nakladatel Hospodářské noviny
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 50901 Other social sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
ISSN 0862-9587
Klíčová slova česky Vzdělávací obsah. Budování značky. Digitální komunikace značky. Vizuální identita značky. Dodržování bezpečné vzdálenosti.
Klíčová slova anglicky Education-based content. Branding. Digital brand communication. Brand visual identity. Social distancing.
Změnil Změnila: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Změněno: 4. 11. 2020 21:51.
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 00:29