KNIHOVÁ, Ladislava. VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“ (Brand Communication "in white and black"). 1. vyd. Prah: Hospodářské noviny, 2020, p. 13. ISSN 0862-9587.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“
Name in Czech VŠE o ... komunikaci značek „bílé na černém“
Name (in English) Brand Communication "in white and black"
Authors KNIHOVÁ, Ladislava.
Edition 1. vyd. Prah, p. 13-13, 2020.
Publisher Hospodářské noviny
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 50901 Other social sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit University of Finance and Administration
ISSN 0862-9587
Keywords (in Czech) Vzdělávací obsah. Budování značky. Digitální komunikace značky. Vizuální identita značky. Dodržování bezpečné vzdálenosti.
Keywords in English Education-based content. Branding. Digital brand communication. Brand visual identity. Social distancing.
Changed by Changed by: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D., MBA, učo 9954. Changed: 4/11/2020 21:51.
PrintDisplayed: 20/6/2024 04:58