Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{8600, author = {Tomášková, Andrea and Petrů, Naděžda}, booktitle = {Trendy v podnikání, mezinárodní vědecká konference, ZČU Plzeň}, keywords = {brand, customer relations, family business, innovation, marketing.}, language = {cze}, isbn = {978-80-261-0971-6}, title = {Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků}, url = {https://drive.google.com/drive/folders/1eXLzk-jqxEUmz0_V07qoIblN65cq4SpW}, year = {2020} }
TY - CONF ID - 8600 AU - Tomášková, Andrea - Petrů, Naděžda PY - 2020 TI - Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků SN - 9788026109716 KW - brand, customer relations, family business, innovation, marketing. UR - https://drive.google.com/drive/folders/1eXLzk-jqxEUmz0_V07qoIblN65cq4SpW N2 - Marketingové řízení je dynamický obor, který se velmi rychle vyvíjí. Na trzích se v éře digitálního podnikání čím dál častěji objevují informace o důležitosti využívání nástrojů moderního marketingu. Využití adekvátních marketingových nástrojů umožňuje rodinným podnikům zviditelnění a růst. Výzkum provedený pro tento článek je koncepční a je založen na kombinaci přezkumu narativní literatury, přezkumu literatury meta-syntézy a kvalitativních primárních dat (rozhovory). Metody použité pro tento výzkum jsou deskriptivní statistika a korelační analýza. Cílem tohoto článku bylo vyhodnotit využívání marketingových nástrojů v rodinných podnicích. Výzkum potvrdil vybrané marketingové nástroje jako metriku pro sebehodnocení rodinných podniků v oblasti rozvoje a růstu, které jsou podpořeny vhodnými marketingovými aktivitami. Výsledky potvrzují, že rodinné podniky využívají především tzv. hodnotový marketing. Prostřednictvím nabízených hodnot budují dlouhodobou spokojenost a následně loajalitu zákazníků, což odpovídá silným stránkám rodinných podniků. Majitelé upřednostňují nástroje intuitivního marketingu. Vytváření vztahů osobní důvěry, dlouhodobé zvyšování důvěry ve vztazích v rámci pracovního týmu i mezi zákazníky prokazatelně zlepšuje fungování podniku Marketingová komunikace se díky měnícím se potřebám trhu, díky nástupu nových technologií a trendu digitalizace neustále rozvíjí. Pro rodinné podniky je proto důležité nezaostávat, trendy sledovat a implementovat je do své komunikační strategie. ER -
TOMÁŠKOVÁ, Andrea and Naděžda PETRŮ. Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků (Rate of marketing tools usage for visibility and growth of family businesses). In \textit{Trendy v podnikání, mezinárodní vědecká konference, ZČU Plzeň}. 2020. ISBN~978-80-261-0971-6.
|