Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{8731, author = {Tomášková, Andrea and Petrů, Naděžda}, address = {Plzeň}, booktitle = {Trendy v podnikání}, editor = {Milan Svoboda}, keywords = {brand; customer relations; family business; innovation; marketing}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Plzeň}, isbn = {978-80-261-0971-6}, pages = {80-93}, publisher = {Západočeská univerzita v Plzni}, title = {Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků}, url = {https://drive.google.com/drive/folders/1eXLzk-jqxEUmz0_V07qoIblN65cq4SpW}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 8731 AU - Tomášková, Andrea - Petrů, Naděžda PY - 2021 TI - Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků PB - Západočeská univerzita v Plzni CY - Plzeň SN - 9788026109716 KW - brand KW - customer relations KW - family business KW - innovation KW - marketing UR - https://drive.google.com/drive/folders/1eXLzk-jqxEUmz0_V07qoIblN65cq4SpW N2 - Marketingový management je dynamická oblast, která se vyvíjí velmi rychle. V éře digitálního podnikání se na trzích stále více objevují informace o důležitosti používání moderních marketingových nástrojů. Použití odpovídajících marketingových nástrojů umožňuje rodinným podnikům zviditelnit se a růst. Výzkum provedený pro tento článek je koncepční a je založen na kombinaci přehledu narativní literatury, přehledu literatury o meta-syntéze a kvalitativních primárních údajů (rozhovory). Metody použité pro tento výzkum jsou popisná statistika a korelační analýza. Cílem tohoto článku bylo zhodnotit využití marketingových nástrojů v českých rodinných podnicích. Výzkum potvrdil vybrané marketingové nástroje jako metriku pro sebehodnocení rodinných podniků v oblasti rozvoje a růstu, které jsou podporovány příslušnými marketingovými aktivitami. Výsledky potvrzují, že rodinné podniky využívají především tzv. Hodnotový marketing. Prostřednictvím nabízených hodnot budují dlouhodobou spokojenost a následně loajalitu zákazníků, což odpovídá silným stránkám rodinných podniků. Majitelé preferují intuitivní marketingové nástroje. Vytváření vztahů osobní důvěry, dlouhodobé zvyšování důvěry ve vztahy v pracovním týmu a mezi zákazníky prokazatelně zlepšuje fungování společnosti. Marketingová komunikace se neustále vyvíjí díky měnícím se potřebám trhu, příchodu nových technologií a trendu digitalizace. Je proto důležité, aby rodinné podniky nezaostávaly, sledovaly trendy a implementovaly je do své komunikační strategie. ER -
TOMÁŠKOVÁ, Andrea and Naděžda PETRŮ. Míra využití marketingových nástrojů pro zviditelnění a růst rodinných podniků (Rate of marketing tools usage for visibility and growth of family businesses). In Milan Svoboda. \textit{Trendy v podnikání}. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, p.~80-93. ISBN~978-80-261-0971-6.
|