KUPEC, Václav. The role of SoLoMo Marketing and Media in the Communication of Eco-Innovations. Communication Today. Trnava: FMK UCM, 2021, roč. 12, č. 1, s. 184-185. ISSN 1338-130X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The role of SoLoMo Marketing and Media in the Communication of Eco-Innovations
Autoři KUPEC, Václav.
Vydání 2021.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Recenze
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Celý text článku
Organizační jednotka Vysoká škola finanční a správní
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D., učo 26362. Změněno: 23. 4. 2021 06:20.
VytisknoutZobrazeno: 20. 6. 2024 16:17