Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{9205, author = {Petr, Oldřich Johannes}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {QUAERE 2021}, doi = {http://dx.doi.org/10.33543/q2021.11}, edition = {I.}, editor = {MAGNANIMITAS}, keywords = {Advertising, public, persuasion, customer, media, target group, advertising campaign, advertising rhetoric, global market}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-87952-34-4}, pages = {21-27}, publisher = {Magnanimitas}, title = {REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ}, year = {2021} }
TY - JOUR ID - 9205 AU - Petr, Oldřich Johannes PY - 2021 TI - REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ PB - Magnanimitas CY - Hradec Králové SN - 9788087952344 KW - Advertising, public, persuasion, customer, media, target group, advertising campaign, advertising rhetoric, global market N2 - Jedním z úkolů reklamy je komunikace s veřejností. Reklamní styl se odlišuje od ostatních stylů, má jiné poslání a záměr. Reklama se prostřednictvím textu a obrazu snaží ovlivnit určitou cílovou skupinu, tento vliv můžeme bez pochyb nazvat manipulací. Nedílnou součástí jejího působení jsou média. Ta napomáhají uskutečnit záměr reklamy, poskytují spojení mezi značkou a zákazníkem. Reklamní vliv roste, umožňují to především globálně se rozvíjející trhy. Konkurenční tlak není jen směrem k zákazníkům, ale také ke tvůrcům reklamních komunikátů. Reklamní styl, který jsem zmínil, patří v současné době k nejrychleji se rozvíjejícím a měnícím stylům vůbec. Nároky cílové skupiny rostou, stejně jako nároky na propracované reklamní sdělení. ER -
PETR, Oldřich Johannes. REKLAMA – VĚC VEŘEJNÁ. Online. In MAGNANIMITAS. \textit{QUAERE 2021}. I. Hradec Králové: Magnanimitas, 2021, s.~21-27. ISBN~978-80-87952-34-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/q2021.11.
|