j 2021

Využití chatbotů v praxi HR

FARKAČOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Využití chatbotů v praxi HR

Název česky

Využití chatbotů v praxi HR

Název anglicky

Use of chatbots in HR practice

Autoři

FARKAČOVÁ, Lenka

Vydání

Práce a mzda, Praha, Wolters Kluwer ČR, a. s. 2021, 0032-6208

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

Klíčová slova česky

HR, chatbot

Klíčová slova anglicky

HR, chatbot
Změněno: 7. 9. 2021 08:13, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

V originále

Spolu s postupným vývojem nových technologií a umělé inteligence dochází k růstu potenciálu aplikace těch automatizovaných řešení, která mohou ulehčit každodenní práci zaměstnanců napříč celou organizací. Jedním z těchto řešení jsou i chatboti. Chatboti jsou v zásadě softwarové nástroje, které pomáhají simulovat lidskou konverzaci (chatování), ale nejen to, jejich potenciál je mnohem větší. Ač se může zdát, že chatboti jsou novinkou, není tomu tak. Tento software existuje již desítky let, ovšem až nyní je možné plně využít jeho potenciál i pro oblast řízení lidských zdrojů. Jak konkrétně chatboty využít v rámci personální práce a kde jsou jejich limity? Přesně těmito otázkami se bude zabývat následující článek.

Anglicky

Along with the gradual development of new technologies and artificial intelligence, the potential for the application of those automated solutions is growing, which can facilitate the daily work of employees across the entire organization. Chatbots are also one of these solutions. Chatbots are basically software tools that help simulate human conversation (chatting), but not only that, their potential is much greater. While chatbots may seem new, this is not the case. This software has existed for decades, but only now is it possible to fully use its potential in the field of human resources management. How specifically to use chatboats in personnel work and where are their limits? It is precisely these issues that will be addressed in the following article.