j 2021

Využití chatbotů v praxi HR

FARKAČOVÁ, Lenka

Basic information

Original name

Využití chatbotů v praxi HR

Name in Czech

Využití chatbotů v praxi HR

Name (in English)

Use of chatbots in HR practice

Authors

FARKAČOVÁ, Lenka

Edition

Práce a mzda, Praha, Wolters Kluwer ČR, a. s. 2021, 0032-6208

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

References:

Organization unit

University of Finance and Administration

Keywords (in Czech)

HR, chatbot

Keywords in English

HR, chatbot
Změněno: 7/9/2021 08:13, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Abstract

V originále

Spolu s postupným vývojem nových technologií a umělé inteligence dochází k růstu potenciálu aplikace těch automatizovaných řešení, která mohou ulehčit každodenní práci zaměstnanců napříč celou organizací. Jedním z těchto řešení jsou i chatboti. Chatboti jsou v zásadě softwarové nástroje, které pomáhají simulovat lidskou konverzaci (chatování), ale nejen to, jejich potenciál je mnohem větší. Ač se může zdát, že chatboti jsou novinkou, není tomu tak. Tento software existuje již desítky let, ovšem až nyní je možné plně využít jeho potenciál i pro oblast řízení lidských zdrojů. Jak konkrétně chatboty využít v rámci personální práce a kde jsou jejich limity? Přesně těmito otázkami se bude zabývat následující článek.