c 2021

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.

PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC

Základní údaje

Originální název

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.

Název česky

Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.

Název anglicky

Marketing management of companies - discourse of business practice: Implementation analyzes - case studies - examples and instructions.

Autoři

PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC

Vydání

3. přepracované a doplněné v. Praha, od s. 1-91, 91 s. EDUCOpress, 2021

Nakladatel

Vysoká škola finanční a správní, a.s.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50000 5. Social Sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola finanční a správní

ISBN

978-80-7408-228-3

Klíčová slova česky

marketing, analýzy, výzkum, marketingový mix, digitální marketing, marketingové plánování

Klíčová slova anglicky

marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning

Štítky

AR 2021-2022, učebnice

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 29. 9. 2021 12:58, Mgr. Tereza Denišová, DiS.

Anotace

ORIG EN

V originále

Podíl marketingu na úspěchu podniku, resp. jeho hlavní současná funkce jako nástroje řízení podniků, je v hledání aktuálních potřeb, přání, očekávání a tužeb zákazníků, ve schopnosti podniku využívat trendové marketingové technologie při jejich uspokojování. V nabídce přidané hodnoty, ve vytvoření jedinečné, neopakovatelné konkurenční výhody. Vede k novému způsobu marketingového řízení podniků při vytváření produkce (výroby či služeb) odpovídající moderním trendům životního stylu zákazníků.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 14:37