Detailed Information on Publication Record
2021
Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
PETRŮ, Naděžda and Václav KUPECBasic information
Original name
Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Name in Czech
Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.
Name (in English)
Marketing management of companies - discourse of business practice: Implementation analyzes - case studies - examples and instructions.
Authors
PETRŮ, Naděžda and Václav KUPEC
Edition
3. přepracované a doplněné v. Praha, p. 1-91, 91 pp. EDUCOpress, 2021
Publisher
Vysoká škola finanční a správní, a.s.
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Field of Study
50000 5. Social Sciences
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
Organization unit
University of Finance and Administration
ISBN
978-80-7408-228-3
Keywords (in Czech)
marketing, analýzy, výzkum, marketingový mix, digitální marketing, marketingové plánování
Keywords in English
marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 29/9/2021 12:58, Mgr. Tereza Denišová, DiS.
V originále
Podíl marketingu na úspěchu podniku, resp. jeho hlavní současná funkce jako nástroje řízení podniků, je v hledání aktuálních potřeb, přání, očekávání a tužeb zákazníků, ve schopnosti podniku využívat trendové marketingové technologie při jejich uspokojování. V nabídce přidané hodnoty, ve vytvoření jedinečné, neopakovatelné konkurenční výhody. Vede k novému způsobu marketingového řízení podniků při vytváření produkce (výroby či služeb) odpovídající moderním trendům životního stylu zákazníků.
In English
The share of marketing in the success of the company, resp. Its main current function as a business management tool is in the search for current needs, wishes, expectations and desires of customers, in the company's ability to use trendy marketing technologies in meeting them. In the offer of added value, in the creation of a unique, unrepeatable competitive advantage. It leads to a new way of marketing management of companies in creating production (production or services) corresponding to modern lifestyle trends of customers.