Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{9278, author = {Petrů, Naděžda and Kupec, Václav}, address = {Praha}, edition = {3. přepracované a doplněné v}, keywords = {marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7408-228-3}, pages = {1-91}, publisher = {Vysoká škola finanční a správní, a.s.}, title = {Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.}, year = {2021} }
TY - GEN ID - 9278 AU - Petrů, Naděžda - Kupec, Václav PY - 2021 TI - Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody. VL - EDUCOpress PB - Vysoká škola finanční a správní, a.s. CY - Praha SN - 9788074082283 KW - marketing, analysis, research, marketing mix, digital marketing, marketing planning N2 - Podíl marketingu na úspěchu podniku, resp. jeho hlavní současná funkce jako nástroje řízení podniků, je v hledání aktuálních potřeb, přání, očekávání a tužeb zákazníků, ve schopnosti podniku využívat trendové marketingové technologie při jejich uspokojování. V nabídce přidané hodnoty, ve vytvoření jedinečné, neopakovatelné konkurenční výhody. Vede k novému způsobu marketingového řízení podniků při vytváření produkce (výroby či služeb) odpovídající moderním trendům životního stylu zákazníků. ER -
PETRŮ, Naděžda a Václav KUPEC. \textit{Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: Prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody.}. 3. přepracované a doplněné v. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s., 2021, s.~1-91. EDUCOpress. ISBN~978-80-7408-228-3.
|